środa, 1 kwietnia 2015

Prima Aprilis! Poprzednia notka to słaby żart :(

Głupiutka Ola postanowiła, że was wkręci, takiego typu notke mialam dodać jutro, ale jak zobaczyłam te 3 komentarze dziewczyn to stwierdziłam, że nie doczekam rana. Przepraszam za złamane serca (haha żart oczywiscie, bo kto by przez cos takiego płakał) płakałybyście? Haha. Nie a tak serio, to obiecuje ze choćby nie wiem co i z jakimi przerwami, DOKOŃCZYMY BLOGA.

PRZEPRASZAM XX
Ale Hej! Jestem zawodowym żartownisiem, wiem słabe to było, nie bijcie!
(uchachany) Olek

6 komentarzy:

  1. Zabić! Udusić! Rozszarpać! Xd
    Niee Kocham Was <3 :*
    Czekam na następny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko byście spróbowały zawiesić bloga to byłoby po was !!! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uf. Dobrze ze to zart. Macie duzego kopniaka w szynke ode mnie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw przeczytalam notke, a potem spojzalam na date i tak sb pomyslalam, ze chcecie nas wkrecic wiec szybko przezucilam na nastepna. Xd kiedy next? Nie moge juz sie go doczekac <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurwa pierdolona jego mać!!! Nie nawidzę!!!! Tak nie można, ja się załamałam :( Tutaj Zayn, tutaj ff.. No powiesić się można :D czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  6. BOŻE JUŻ SIĘ WYSTRASZYLAM XDDD

    OdpowiedzUsuń