sobota, 9 maja 2015

Niestety...

Cześć. W sumie to przypuszczałyśmy, że do tego dojdzie prędzej czy później... Nie mamy już siły i cierpliwości. Napisanie rozdziału nie jest rzeczą łatwą. Mi obrobienie, napisanie PROLOGU zajęło około 1,5 godziny. Zauważcie, jakiej długości są rodziały w porównaniu do niego. Dla nas jest to ogromna przyjemność, ale kiedy wchodzimy na bloga i widzimy godzinę po dodaniu rozdziału 40,50 wyświetleń pod nim, a 2,3 komentarze to naprawdę mamy ochotę rzucić to w cholerę. Jest gartka osób, które są naszymi stałymi czytelnikami i komentują KAŻDY rozdział... Praginiemy im ogromnie podziękować, bo pewnie gdyby nie one to liczba komentarzy wynosiłaby 0. To jest bardzo przykre, bo czujemy, że po prostu nikt nie docenia naszej pracy. Wyobraźcie sobie, że przygotowujecie się do sprawdzianu tydzień, umiecie wszystko, przychodzicie go odebrać wraz z oceną, a na kartce widzicie 1. Widzisz jakie to uczucie? Coś takiego czujemy za każdym razem, kiedy patrzymy na liczbę komentarzy. Nie jest to miłe.

Jaka jest nasza decyzja? Jeżeli sprawa nie przyjmie innego obrotu, bloga zamykamy i zwijamy to wszystko. Alarmowałyśmy już wiele razy i jedyne co, to stworzyło się błędne koło:

Rozdział --> Mało komentarzy --> Nasza apelacja --> Rozdział --> Dużo komentarzy --> Rozdział --> Rozdział --> Mało komentarzy...

I TAK W KÓŁKO.

Zobaczymy jak sprawa będzie się miała po paru rozdziałach. Jeżeli bez zmian, to tak  jak już mówiłam... koniec. Nie chodzi nam o to, żebyście pisali komentarze długości rozdziału, ale nawet słowo super wystaczy. 
Natalia&Ola

27 komentarzy:

  1. A więc... Z racji tego, że ten blog jest jednym z moich ulubionych to specjalnie dla was postanowiłam założyć konto, by móc od dzisiaj komentować każdy rozdział :D PS Jesteście świetne i obie macie ogromny talent. ~Supernatural

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie! Też założyłam konto żeby komentować. To trochę dołujące rozumiem ale nie róbcie tego proszę za bardzo kocham tego bloga I was :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie! Też założyłam konto żeby komentować. To trochę dołujące rozumiem ale nie róbcie tego proszę za bardzo kocham tego bloga I was :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem wam coś.. Łaski nie robicie cieszcie się,że bynajmniej ktoś odwiedza wasz blog. Piszecie jak byście nie mogli i jeszcze macie pretensje do czytelników ,jeśli macie problemy z nauką i pisaniem to.po cholere to zaczeliscie? Nie dziwię się jeśli czytelnik czeka naprawdę długo na rozdział I dostaje komunikat,że jednak jest beznadziejnie bo nikt nie komentuje no to kurwa czas otworzyć oczy ja już nie mam zamiaru tego czytać ulatwie wam sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po ch** się tu wtracasz? Skoro nie będziesz tego czytać!? Idź sobie stąd anonimie!

    NiceHairx

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam Was dziewczyny za komentarz powyżej ale mnie poniosło. Drażnią mnie osoby takiego pokroju jak ta wyżej ⬆. Przepraszam Was przy okazji za to, że jestem takim leniem i nie komentuje każdego rozdziału. Bywa tak, że czasami po prostu nie mam czasu, ale to nie jest usprawiedliwienie na moje zachowanie. Postaram się poprawić.
    Weny, weny i jeszcze raz weny.
    NiceHairx

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę nie róbcie tego. Kocham to ff i obiecuje komentować za każdym razem: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieee!proszę nie kończcie bloga! Jeston najlepszy na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieee!proszę nie kończcie bloga! Jeston najlepszy na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  10. błagam nie kończcie go :C te ff jest megaa *o*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kończcie go :c Nie możecie. Będę komentować.! Każdy rozdział. Ale nie kończcie go :/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://pestka-dyni.blogspot.com/

    cześć! zapraszam serdecznie do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwykle ciężko mi komentować bo mój telefon nie jest naj nowszy i się tnie..ale jest taka sytuacja.. Piszecie świetnie!Błagam nie zamykajcie bloga! Jest świetny mam na dzieje, że coś jeszcze tu przeczytam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kontynuujcie pisanie ff ponieważ świetnie wam to wychodzi ff jest super

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wpis ;) A ja polecam: http://xurl.pl/6jjl

    OdpowiedzUsuń
  16. nie zawieszajcie, pleaseeee.....

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż pewnie tego nie przeczytacie i ten blog już w pewnym sensie nie istnieję i pewnie to niczego nie zmieni.. ale jest to jedno z moich ulubionych opowiadań, które czytam z taką zawziętością i byłam zawiedziona tym że ta część nie jest nawet zakończona bo naprawdę MACIE talent do tego co robicie. I jest to raczej jedyne dobre można nawet powiedzieć że świetne opowiadanie gdzie dziewczyna ( I <3 Nina Dobrev ) jest typowym "hardkorem" i wali wszystkich na kolana *o* Także kocham te opowiadanie i pomimo tego że jest nie dokończone zdania nie zmienię !! Ps. Jeżeli jeszcze chciałybyście to dodajcie te opowiadanie na Wattpada napewno będzie większy odzew czytelników !! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń