niedziela, 3 listopada 2013

Bohaterowie.

 Zayn
'' Witaj Rachel, a może raczej April... ?!''

Rachel
 '' Jedyne czego teraz chcę to poznać prawdę. Po jaką 
cholerę ktoś wpierdolił się do naszego życia i zniszczył to
na czym zależało mi najbardziej. ''

Bohaterowie drugoplanowi:

Harry
'' Kotku twój tata błagał mnie o litość, klęcząc na
kolanach, prawie czyszcząc językiem moje buty.
A wiesz co wtedy zrobiłem ?
Zabiłem go. ''

Louis
'' Pierdol się Styles. To za daleko zaszło. 
Ja pasuję. ''

Liam
'' A może ona nie jest taka niewinna na jaką 
wygląda ?''

Niall
'' Tak.. to prawda.. przyznaję się, pomogłem im.
No dalej.. teraz możesz mnie zabić. ''

__________________________________________________________________________
Mamy bohaterów. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Dodaję ich bez wiedzy Tali, więc jak mnie nie zabiję to za niedługo wstawimy tu jedyneczkę.
PROSZĘ POLECAJCIE BLOGA, BARDZO BYŚMY CHCIAŁY, ŻEBY NASZA PRACA
NIE POSZŁA NA MARNE I ZOSTAŁA DOCENIONA.
DZIĘKUJEMY, ZA KAŻDY JAK DOTĄD OPUBLIKOWANY KOMENTARZ.
( tak piszę opowiadanie i tak napisałam 'każdy' przez 'rz'. 
wszystko zawdzięczam tobie czerwona kresko. lol
nie czytajcie tego. :C )
Banaan. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz