wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świat! ♥

Z okazji nadchodzących świat Bożego Narodzenia, życzymy Wam zdrowych, spokojnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie. Tym, którzy tak jak my zdają w tym roku egzaminy, życzymy powodzenia i przyjęcia do wymarzonych szkół. Bawcie się dobrze na sylwestrze, byleby grzecznie! Pamiętajcie, że w areszcie raczej nie ma internetu i nie będzie możliwości przeczytania kolejnego rozdziału (tutaj udawajcie, że się śmiejecie).

Nowy rok, nowe plany i to ciągłe: w tym roku będę się uczyć. Ja już mam pewne postanowienia i mam nadzieję, że przynajmniej teraz uda mi się je spełnić. Jutro czeka nas wszystkich zwariowany dzień i pełno pracy. Mimo to bardzo lubię ten czas, naprawdę! Dobra, nie będę was dłużej zanudzała. Ola nie ma internetu, ale oczywiście życzenia kieruję również od niej. Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU MISIE! ♥♥♥


Natalia&Ola

5 komentarzy:

  1. Dziękuję! Życzę wam również wiele dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Thx i dla was też wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ja również życzę Wam wszystkiego dobrego w te Święta:) Spędźcie je w rodzinnym gronie, w atmosferze ciepła i miłości. Oczywiście wspaniałego Gwiazdorka też Wam Życzę. Niech Nowy Rok przyniesie Wam energii i aspiracji do realizacji celów i marzeń Xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia wszystkich postanowień i 11111111111111 rozdziałów!!!
    I oczywiście Wesołych Świąt!


    Wiktoria

    Xx

    OdpowiedzUsuń